Rabu, 01 Juni 2011

Ustazah Nurul Syafikah

Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa yang sangat cantik disamping mempunyai peribadi yang mulia, membuatkannya digilai setiap jejaka yang mengenalinya, namun hatinya masih belum terbuka untuk menerima sesiapa mungkin kerana dia baru sahaja habis menuntut di samping ingin membalas jasa ibubapanya yang hidup susah di kampung.

Di sini, ustazah Nurul tinggal seorang di bilik asrama yang disediakan oleh sekolah bagi guru-guru dan ini memudahkannya dalam kehidupan sehariannya. Sekolah ini mempunyai 4 orang warden berbangsa India yang menjaga sekolah dan asrama itu.

Setelah hampir sebulan tinggal di situ, ustazah Nurul semakin serasi dan merasa gembira dengan suasana di situ sehinggalah pada suatu hari, pintu asrama beliau diketuk pada pukul kira-kira 10.15 malam, sebaik sahaja beliau tiba di biliknya apabila baru selesai mengajar kelas tambahan. Sebaik sahaja melihat di balik pintunya yang masih terkunci itu, terlihatlah 2 orang warden yang bertugas pada malam itu iaitu Ganesh dan Kumar.

Ustazah Nurul dengan nada cemas bertanya dengan nada lembut, “ya, ada apa Mr. Ganesh?” dan masih tidak mahu membuka klip pintunya itu.

“Ya, ada masalah sikit la cikgu,” jawab Ganesh yang agak gempal itu.

“Ada benda yang kami nak tunjuk kat cikgu, penting sangat, orang lain tak boleh tahu, ini masalah besar! Boleh bagi kami masuk, nanti orang lain nampak nanti susah, ini masalah yang sangat besar!” kata Kumar pula yang agak tegap dan sasa tubuhnya dengan nada yang agak serius.

“Hmmmm…” ustazah Nurul agak bingung dan berfikir sejenak dan kemudian dia pun berkata, “baiklah,” lalu membuka pintu biliknya.

Ganesh dan Kumar pun masuk, lalu menutup pintu bilik itu.

Ustazah Nurul cemas berkata, “Ehh! Buat apa tutup, biarlah bukak pintu tu!”

“Tak apa cikgu, benda ni rahsia, orang lain tak boleh dengar dan lihat, bahaya,” kata Ganesh lalu menyerahkan satu bungkusan kepada Ustazah Nurul.

“Apa ni?” tanya ustazah Nurul bingung.

“Cikgu tengoklah, cikgu mesti terkejut punya!” kata Kumar tersengih sambil matanya meleret ke arah tubuh ustazah Nurul yang jelita itu.

Ustazah Nurul ketika itu mengenakan tudung labuh dan memakai jubah labuh dengan blaus lengan panjang berwarna putih dan kain jubah labuh warna hitam yang menyerikan lagi kecantikan paras rupanya yang mempunyai wajah kacukan gadis Cina yang putih melepak. Ustazah Nurul nampak tidak selesa dengan cara Ganesh dan Kumar tersengih dan meleret ke arah tubuhnya itu.

Tangannya terketar-ketar membuka bungkusan plastik itu, lalu diambilnya envelop yang berada di dalam beg plastik itu, lalu membuka dan mengeluarkan beberapa keping gambar sambil melihatnya dengan cemas. Muka ustazah Nurul dengan segera bertukar menjadi kemerah-merahan.

Alangkah terkejutnya Ustazah Nurul kerana gambar itu adalah gambarnya yang sedang buang air kecil di tandas di dalam biliknya (gambar shot dekat yang menampakkan kemaluan dengan jelas), ada juga gambar dia sedang mandi sambil berkemban dan juga gambar dia menyalin pakaian dalam keadaan bogel.

Semua gambar-gambar itu adalah hasil daripada kamera intip yang dipasang oleh Ganesh dan rakan-rakannya di setiap penjuru tandas dan bilik Ustazah Nurul. Terdapat juga gambar 'close-up' buah dada dan kemaluan ustazah Nurul yang diambil secara dekat.

Bungkusan itu terlepas dan jatuh dari tangan ustazah Nurul! Sungguh dia tak sangka segala perlakuannya lebih kurang sebulan di bilik itu telah dirakam dan diikuti saban hari oleh manusia-manusia keji itu. Dia tahu dia kini menjadi mangsa perbuatan jahat manusia durjana yang ingin mengambil kesempatan ke atas dirinya itu. Airmatanya menitis sedikit demi sedikit.

“Cikgu, jangan nangis dulu, ada lagi hadiah untuk cikgu, nah, ini dia,” kata Ganesh sambil menunjukkan sekeping vcd.

“VCD nie akan buat cikgu terkenal satu dunia, kami sengaja rakamkan gambar cikgu itu dalam bentuk VCD agar senang nak jualnya!” kata Ganesh lagi sambil menyeringai gembira.

“Apa agaknya kata orang bila lihat gambar ustazah cantik manis yang sering bertudung labuh ini sedang kencing dan mandi… hahaha,” gelak Ganesh lagi.

“Mesti laris satu dunia punya! Pasti kami akan jadi kaya, cikgu…” kata Ganesh lagi.

“Sudah, cukup… cukup!” belum habis gelak Ganesh, ustazah Nurul memintasnya kerana dia sudah cukup malu dan mual dengan hinaan Ganesh itu.

“Apa yang kau mahu huh! Cakap!” kata Ustazah Nurul dengan nada yang agak geram.

“Sabar cikgu, sabar, jangan marah… hahaha,” gelak Kumar.

“Nanti tak manis lagi. Kami bukannya nak apa, cuma, emm cuma nak 'bermain' sikit je dengan cikgu, itupun kalau cikgu sudi. Kalau cikgu tak sudi, kami boleh keluar sekarang, tapi bagilah kami tatap sekejap muka cikgu yang akan jadi orang popular di seluruh dunia nanti!” Kumar berkata dengan nada gertak yang bersahaja.

“Mari Kumar, kita balik,” kata Ganesh sambil memandang Kumar.

“Nanti dulu, nanti…kita boleh berbincang lagi,” kata Ustazah Nurul yang semakin cemas dan panik.

Dia sendiri tidak tahu apa yang harus dilakukannya sekarang. Dia benar-benar buntu! Dia tahu nasibnya akan menjadi buruk sekiranya dia tidak mahu mengikuti kehendak dua manusia durjana itu. Ustazah Nurul berfikir sejenak, pasti dia akan malu separuh mati jika gambarnya itu dilihat oleh semua orang, iskkk sungguh tak sanggup dia, bentak hatinya.

Kalau dia melapor polis juga dia tiada bukti dan apa buktinya mereka yang melakukannya malah dia sendiri yang akan malu besar kerana mengaibkan dirinya sendiri dengan memberi gambarnya kepada pihak berkuasa, dan gambarnya sudah pasti selepas itu akan tersebar ke seluruh pelusuk dunia melalui internet ataupun dalam bentuk vcd.

“Cikgu dah abis fikir, cikgu, kami dah nak balik ni!” gertak Kumar pula lagi.

“Ahhh, nanti, nanti dulu, kalau saya ikut apa yang kamu mahu, macam mana kamu nak janji, kamu tak sebarkan gambar dan vcd tu?” tanya Ustazah Nurul menunjukkan tanda-tanda seolah-olah ingin ingin mengalah.

“Hahahahaha bagus cikgu dah buat keputusan, bagus, bagus! Kami janji cikgu akan dapat semua negatif tu dan vcd originalnya sekali, kami janji itupun kalau cikgu ikut kehendak kami sekarang juga!” kata Ganesh dengan penuh bernafsu sekali terhadap ustazah yang sungguh malang itu.

“Sekarang! Ermm…” Ustazah Nurul termenung, “Sekejap…”

“Kenapa cikgu tak mau sekarang, tak apa kami boleh balik dulu dan….”

“Nanti, baik, baiklah…” kata Ustazah Nurul dengan terketar-ketar.

“Tapi kamu mesti pegang janji ya…” lembut dan terkedu-kedu Ustazah Nurul apabila membuat keputusan untuk menyerahkan dirinya itu sambil menitiskan air matanya.

“Yahooo…. yesss,” terjerit kecil Ganesh dan Kumar sambil batang konek mereka terus menegang apabila berpeluang untuk meratah tubuh genit dan halus seorang ustazah alim yang menjadi kegilaan lelaki selama ini.

Ustazah Nurul terus melelehkan air matanya, sambil matanya hanya merenung ke bawah kerana tidak berani melihat wajah Ganesh dan Kumar yang penuh bernafsu itu.

“Hmmm, baiklah, kita mulakan permainan ni sekarang jugak! Cuba cikgu singkap kain cikgu sampai atas, kami nak tengok sangat apa yang ada kat dalam kain tu!” arah Ganesh.

Serta-merta berdesing telinga dan berderau darah Ustazah Nurul apabila mendengar arahan itu, dia tahu itu hanyalah permulaan kepada banyak lagi aksi ganas yang akan dikenakan terhadapnya.

“Hmmm, nanti dulu… boleh tak saya nak buat satu permintaan? Satu sahaja, apa kamu nak buat kat saya buatlah, tapi yang ini saja saya nak minta,” sambung ustazah Nurul lagi.

“Apa lagi yang cikgu mahu huh!” tanya Kumar dengan muka yang amat bengis kerana dia sudah tidak sabar untuk menikmati tubuh gebu Ustazah Nurul.

“Hhmmm boleh tak jangan buat saya mengandung, saya takut, apa saya nak kata kat orang lain nanti,” kata Ustazah Nurul dengan nada agak malu, mukanya merah padam sambil terus teresak-esak menangis.

“Hahahahahahaha, kau nie pemalu betul orangnya, baiklah, kami akan pastikan kami tak pancut kat dalam cipap cikgu, kami akan pancut kat luar, kami janji, asalkan cikgu menurut semua yang kami lakukan dan cikgu jangan melawan, ok? Itu saja kan cikgu?” tanya Ganesh pula.

Ustazah Nurul mengangguk-anggukkan kepalanya, tanda bersetuju.

“Bagus cikgu!!! Lekas angkat kain cikgu sampai atas!”

Ustazah Nurul pun merasa sedikit lega dengan janji mereka, kerana itulah yang paling ditakutinya iaitu 'mengandung' tanpa bapa yang sah! Dia pun mula pasrah dengan perlahan-lahan mengangkat kain jubah hitamnya sehingga sampai ke paras pinggang.

Maka ternampaklah kain dalam warna coklat paras lutut yang dipakainya di samping stokin putih yang menyarung kakinya hingga ke paras lutut.

“Baring… tanggalkan kain dalam dan stokin tuh!” arah mereka lagi.

Ustazah Nurul terus mengikut arahan dan perlahan-lahan melepaskan kain dalam dan stokinnya sehingga menampakkan pehanya yang amat putih mulus yang selama ini belum pernah ditatap oleh mana-mana lelaki sekalipun.

“Wahhhhhhhh putih betul peha ustazah!!!” kata Ganesh sambil menjilat bibirnya apabila melihat secara live seorang ustazah jelita mendedahkan pehanya yang amat putih mulus itu.

Mereka pun menghampiri ustazah Nurul lalu mengangkatnya masuk ke dalam bilik tidurnya, lalu mencampakkan beliau ke atas katil dengan agak ganas. Tersentak ustazah Nurul lalu terus dia menangis tersedu-sedu.

“Menangis cikgu, menangis lagi sebab lepas nie cikgu pasti menjerit gembira bila dapat rasa konek hitam saya nie!” kata Kumar gembira.

Mereka berdua sudahpun menanggalkan semua pakaian kecuali seluar dalam sahaja. Nampak ketara sekali konek mereka berdua menegang keras di sebalik seluar dalam itu dan menyebabkan ustazah Nurul merasa amat takut sekali.

Ganesh segera mengambil tempat di belakang ustazah Nurul sambil mendakapnya, lalu memalingkan muka ustazah Nurul ke arahnya lalu mengucup bibir manis dan mengulum lidah ustazah Nurul yang selama ini diimpikannya itu dengan rakus sekali. Tangan Ganesh pula mula liar menyeluk ke dalam baju Ustazah Nurul lalu meramas buah dada beliau yang masih ditutupi anak baju dan colinya.

Sementara itu di bahagian bawah pula, Kumar sudahpun menyelak jubah ustazah Nurul sehingga menampakkan seluar dalam putih yang menjadi benteng terakhir kepada 'maruah' Ustazah Nurul itu.

“Kali ni aku nak 'blowjob' cikgu sampai basah, biar cikgu ingat sampai mati,” kata Kumar yang sedang 'stim' melihat kecantikan peha gebu milik Ustazah Nurul yang masih ditutupi seluar dalamnya itu.

Ustazah Nurul tidak dapat berbuat apa-apa kerana itu adalah perjanjian mereka di samping dia sedang tercungap-cungap kerana mulutnya dikulum oleh Ganesh. Dia mula merasakan bahagian seluar dalamnya ditarik perlahan-lahan dan ternyatalah Kumar sedang cuba membuka pintu 'mahkota' ustazah Nurul.

Terkejut betul mereka apabila melihat satu jembulan indah yang terkeluar apabila ditanggalkan seluar dalam itu. Bentuk cipap beliau agak tembam, masih merah dan kelihatan bulu-bulu halus yang agak lebat menutupi burit beliau. Ustazah Nurul memejamkan matanya kerana merasa teramat malu kerana itu adalah kali pertama dia berbogel di hadapan lelaki.

“Wah!!! Cantiknya burit cikgu, lebih cantik daripada yang kami rakamkan, patutlah ramai jantan yang tergilakan cikgu… pasti mereka sedih bila dapat tahu yang kami telah berjaya menebuk dara sunti cikgu dengan sepuas-puasnya hari ni,” kata Kumar lagi.

Kumar pun mengangkangkan sedikit kaki ustazah Nurul sehingga terbuka sedikit lubang cipap Ustazah Nurul lalu dia pun mengocak-gocak burit dan biji kelentit Ustazah Nurul dengan jarinya.

“Uhh,ahhh jangan,” rayu ustazah Nurul bila kali pertama mahkotanya dikuak-kuakkan oleh Kumar.

Mula-mula agak perlahan dan makin lama makin laju dan deras ramasan dan kocakannya sehinggakan Ustazah Nurul mengeliat-geliat dibuatnya akibat menahan keghairahan.

Baju, anak baju dan colinya semua sudah ditanggalkan oleh Ganesh. Terjembul dua buah lurah tajam dan besar milik ustazah Nurul yang agak tegang ketika Ganesh menanggalkan colinya, mungkin kerana dia terangsang akibat perbuatan Kumar yang mengocak-gocak buritnya itu.

“Ohhh,ohhhh ermmm huhhhhhhh arhghh, sudah, cukup uhhhh… lepaskan aku,” keluh Ustazah Nurul berusaha sedaya upaya daripada mengalami klimaks pertamanya kerana pasti itu akan membuatkan lelaki durjana itu merasa gembira dan beliau sudah pasti akan malu besar.

“Ohhh, kau cuba nak melawan ya!” jerkah Kumar lagi yang merasa geram apabila gagal untuk membuat Ustazah Nurul memancutkan air mazinya seperti yang biasa dibuat kepada mangsa-mangsa mereka yang lain.

Kumar pun menukar taktik serangan dengan menghisap-hisap kelentit ustazah Nurul sambil meludah-ludah ke dalam buritnya agar ia cepat basah dan mudah membuat ustazah Nurul terangsang. Ustazah Nurul merasa separuh mati apabila kelentitnya dihisap oleh Kumar, dia terjerit-jerit kecil sambil merasa satu macam kenikmatan walaupun dia ketika itu sedang dipaksa melakukan hubungan seks. Menitis air mata Ustazah Nurul ketika Kumar memainkan mahkotanya secara sewenang-wenangnya sehingga kemaluannya bertukar menjadi merah padam akibat digosok secara kasar oleh Kumar.

Jari jemari Kumar tidak henti-henti memainkan kelentit dan lubang burit ustazah Nurul hingga bunyi gentelan itu dapat didengari dengan jelas dan kuat membuatkan ustazah Nurul meronta ronta menahan sengsara. Akhirnya Kumar merasakan seperti ada benda hangat sedang mengalir keluar dari celahan lubang cipap ustazah Nurul dan memang betul jangkaannya kerana tidak berapa lama selepas itu ustazah Nurul menjerit-jerit kecil kerana dia tidak mampu untuk membendung air mazinya lagi lalu memancutkannya dengan banyak sekali ke muka Kumar.

Kumar merasa sungguh seronok sekali, kenikmatan yang dicari-cari selama ini akhirnya datang juga apabila mukanya dibasahi air mazi ustazah Nurul. Ustazah Nurul tersedu-sedu menangis, dia tidak tahu sama ada di terpancut air mazi dengan banyak sekali kerana benar-benar rela atau dia memang dia tidak dapat bertahan.

“Haahahaaahaahahaa,” gelak Kumar sambil menghisap air mazi yang keluar dari celahan kemaluan Ustazah Nurul yang masih basah dan merah itu, tak sangka ustazah alim ni pun boleh terpancut sampai begitu banyak sekali.

“Hahahaha tak rugi aku rakam gambar kau selama sebulan ni, hahahaha sekarang masa untuk kau merasakan batang konek hitam aku ni.. heeehehe.”

Merah padam muka ustazah Nurul yang putih melepak itu apabila mendengar kata-kata hinaan Kumar itu, dia merasa sungguh terhina diperlakukan begitu, lebih lebih lagi ketika itu dia masih bertudung litup dan lengkap berpakaian jubah labuhnya tadi.

Ganesh kemudian mengangkat ustazah Nurul yang masih bertudung litup dan berkain jubah itu. Terketar-ketar Ustazah Nurul apabila dia disuruh menonggeng oleh Ganesh. Rupa-rupanya mereka ingin menutuhnya secara serentak.

Kumar bersiap untuk menutuh punggung ustazah Nurul, sementara Ganesh berbaring di bawah tonggengan Ustazah Nurul dan memasukkan koneknya ke dalam burit Ustazah Nurul. Koneknya agak mudah memasuki lubang burit Ustazah Nurul kerana ianya sudah licin dibasahi air mazi Ustazah Nurul yang keluar akibat perbuatan Kumar tadi.

Apabila masuk sahaja kedua-dua batang konek itu ke dalam lubang jubur dan burit Ustazah Nurul secara serentak, dia pun merasai getaran seperti terkena elektrik, sangat sakit pada mulanya maklumlah kerana dia masih seorang dara.

“Argghhhh uhhhh cukup lepaskan aku, uhhhhhh sakitnya!” jerit ustazah malang itu lagi namun tidak diendahkan oleh mereka berdua.

Ganesh dan Kumar terpaksa memasukkan perlahan-lahan batang konek mereka ke dalam lubang burit dan jubur ustazah Nurul secara serentak kerana lubang ustazah Nurul masih ketat dan dara lagi.

“Ohhhhhh… bestnya dapat cipap dara kau ni…” sindir Kumar kepada ustazah Nurul.

“Pasti lepas nie kau tak nak konek lain bila dah dapat kami punya, hahahahahaha,” gelak mereka lagi.

Ustazah Nurul hanya mampu menitiskan air matanya sambil termengah-mengah menahan gejolak nafsunya yang sedang diperkosa itu. Berdecup-decup bunyi henyakan batang konek Kumar dan Ganesh menusuk masuk ke dalam burit dan lubang jubur Ustazah Nurul.

Tangan mereka berdua pula tak henti-henti meramas buah dada Ustazah Nurul yang agak besar dan bulat itu. Kenikmatan yang mereka rasakan tiada tolok bandingnya lagi sehingga tanpa disedari air mani mereka meleleh masuk ke dalam burit Ustazah Nurul yang sudah tidak mampu bersuara lagi kerana terlalu sakit dan lemah diperkosa mereka berdua.

Air mazi yang keluar dari lubang cipap Ustazah Nurul beserta air mani yang dikeluarkan Kumar dan Ganesh membuatkan batang konek mereka semakin lancar dan laju menusuk masuk ke dalam burit Ustazah Nurul yang semakin merelakan pemerkosaan yang berlaku terhadapnya, malah dia sudah mula mengerang dan berpeluh akibat semakin terangsang.

Ustazah Nurul sudah tidak mampu tidak menangis lagi malah dia terpaksa mengikut rentak ganas kedua pemerkosa itu kerana sudah tidak sanggup menahan sakit dan perit pemerkosaan itu. Dia sudah pandai membalas ciuman bibir Ganesh dengan penuh selera sambil membiarkan sahaja Ganesh mengulum lidahnya tanpa melawan malah tangannya juga memeluk Ganesh agar mereka lebih selesa lagi melakukan hubungan badan itu.

Mulut Ganesh begitu bernafsu melahap bibir manis ustazah Nurul sambil menghisap-hisap lidahnya dengan lahap, sambil batang konek Kumar berdecap-decup masuk ke dalam liang burit gadis alim itu sambil tangannya meramas-ramas buah dada milik ustazah Nurul. Di atas lantai rumah bersepah barang peribadi milik ustazah Nurul iaitu seluar dalam, coli, kain dalam dan stokin kakinya yang selama ini menutup rapi tubuh badannya dari penglihatan lelaki, cuma tudung kepala dan pakaian jubah labuhnya sahaja yang masih tidak dibuka.

Air mani ustazah Nurul serta dua lelaki India itu bersepah-sepah dimerata-rata tempat di ruang tamu rumahnya. Namun yang paling menarik ialah ustazah Nurul masih tidak sedar yang adegan seksnya itu dirakam secara tersembunyi oleh kamera digital milik Kumar yang disoroknya di ruang tamu itu.

Akhirnya Kumar dan Ganesh telah mencapai klimaks mereka dengan dahsyat sekali. Kumar memancutkan air maninya dengan banyak sekali ke dalam rahim ustazah Nurul membuatkan gadis alim itu tersedu-sedu menahan sengsara dan ghairah, namun di dalam hatinya masih risau akan kemungkinan dirinya akan hamil.

Ganesh pula menjerit-jerit seperti kerasukkan kerana terlalu ghairah sambil mengoncang-goncangkan kemaluannya yang seperti hendak terburai, lalu memancutkan air maninya yang melekit-lekit itu ke muka dan juga buah dada ustazah Nurul sambil menyapu-yapu ke seluruh muka ustazah Nurul. Burit ustazah Nurul kelihatan basah kuyup dan berlendir serta berwarna kemerah-merahan akibat diratap secara dahsyat oleh lelaki India itu.

Harga dirinya juga hancur sama sekali. Sambil teresak-esak, ustazah Nurul yang agak kepenatan setelah selama dua jam melayani nafsu buas lelaki India itu telah tertidur. Begitu juga dengan Kumar dan Ganesh yang tidur disamping ustazah Nurul yang masih bertudung namun jubahnya tersingkap sampai ke paras pinggang menampakkan buritnya yang basah itu.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar